Ceea ce a început ca o dorință arzătoare from deep down inside, s-a creionat ușor-ușor într-un proiect drag, de suflet, pe care l-am împărtășit lumii.

De la prima schița timidă de la sfârșitul iernii a anului 2017, în care conturam și concentram esența a ceea ce doream să surprind prin produse, până la materializarea acestora prin mâinile magice ale Ceciliei, cea care a dat naștere atât de atent a gândurilor și emoțiilor schițate negru pe alb.

Căutarea numelui și a logo-ului, într-un timp atât de scurt (aveam două săptămâni la dispoziție), vi-o las și vouă mai jos, pentru a vă amuza și bucura de ea, de la schița în creion-pix-cariocă pe foaie albă, până la cele vectorizate, numele de Bloom a ieșit cu aproximativ două zile înainte de lansarea “oficială” a brandului. Cu ajutorul Crisantei, am definitivat logo-ul numelui ales, și anume “Bloom”, prin cel mai simbolic element, și anume, floarea.

Târgul “Art Fashion Fair” de pe 16 decembrie 2017 a fost prima oara când “Bloom”-ișor a ieșit în lume și a încântat inimile oamenilor.

A urmat shootingul pentru colecția realizată, primul shooting alături de talentatul The Storyalist și minunata Bianca, shooting care a stat pe pagina reprezentativă a site-ului destul de mult timp.

Pe parcursul următoarelor luni am participat la diverse târguri frumoase, precum Bounty Fair și Maison 13, am realizat produse custom-made pentru bridesmaids (și nu numai), am creat următoarea colecție de primăvară-vară 2018.

Această colecție a venit cu un aer puternic de culoare și de atitutdine, dorința mea fiind de a surprinde esența din Alice in Wonderland.

Încet-încet ne apropiem de lunile iulie-august, luni în care am început discuțiile cu băieții(și fetele) de la Mamut Digital pentru shop-ul online. Logistica din spate și demersurile legale au fost un pic mai intense în această perioadă, însă toate s-au așezat la locul lor, în timp, precum un puzzle.

Ajungem la lansarea minunatului shop online, precum și participarea la târgul Dichisar, unde am avut bucuria să cunosc clientele noi și să le revăd pe cele care deja cumpărau brandul și, odată cu acestea, de a promova noua colecție de toamnă-iarnă 2018.

Sentimentul de bucurie și satisfacție obținut în urma acestui ultim târg a fost precum o încununare a tuturor demersurilor făcute până în acel punct, precum o mare îmbrățișare divină care zicea “well done, please continue”.

And so I did.

Cu ocazia acestui post nu doar marchez un an, ci mulțumesc tuturor persoanelor care au ales să-mi fie alături pe acest parcurs, care mi-au oferit susținere chiar și atunci când nu l-am cerut, care au crezut în Studio Bloom și în puterea lui chiar și dinainte să se nască și care în continuare se face simțită lângă mine precum acea Unire din “Țară-țară, vrem ostasi”, cu mâinile împreunate, supporting this mission.

Urmatorul proiect pe care îmi doresc să îl împărtășesc cu voi este o alăturare în parteneriat, a joining of forces, if you may. Prin acest lucru schițăm puternica dorință a unor produse de office dedicate și implementarea lor temeinică.

Pentru zona de seară rămâne secțiunea de custom-made, definită prin întâlnirile personale cu al vostru designer(adică eu), cu tot ceea ce presupun acestea: discuție & schiță, model, realizare, client fericit 🙂

Iar zona de office va înflori precum următorul small preview:

Yours truly,

 

Diana Grigore

Studio Bloom

Leave a Reply